Škodovka se rozhodla, že před vánoci bude v areálu továrny prodávat svým zaměstnancům reklamní dárky za velmi výhodné ceny.
Nikdo nevěděl co od této akce čekat jelikož ty samé předměty jsou k prodeji i v zákaznickém centru. Na fotografiích je vidět, že nás všechny zájem zaskočil. Od půl desáté , až do zavření se vytvořila fronta ve které se místy čekalo i dvacet minut a nebyl čas zboží ani řádně vybalit. Některé položky se dokonce museli doobjednávat z centrálního skladu. Za dva dny chtěla Škodovka umožnit nákup co nejvíce zaměstnancům, proto se prodávalo nejen ve dvou směnách, ale i před závodem Octavia a Fabie. To pro náš tým znamenalo přesunout v noci Misterbox o zhruba 600 metrů i s veškerým sortimentem který byl uvnitř. Vše dopadlo skvěle a tak se můžeme těšit na další zajímavé výzvy.